Mój INSTAGRAM

czwartek, 12 stycznia 2017

Cele na '17r



Czołem!

Z racji tego, że ten rok ma być przełomowy, to postanowiłem, że wypiszę tutaj moje cele i marzenia. Mam nadzieję, że większość z nich uda mi się spełnić... NIE, NIE, NIE! JA WIEM, że je zrealizuję! Muszę! 😎 Tobie też polecam stawiać sobie cele, gdyż bardziej to motywuje. Zapisz na kartce, wydrukuj bądź narysuj to, co chcesz osiągnąć. Przywieś kartkę nad biurkiem, łóżkiem albo na lustrze. Niech to będzie miejsce widoczne z każdego kąta w Twoim pokoju. Nawet jeśli nie będziesz widział z daleka, co tam jest napisane, to sama kartka obudzi w Tobie motywację!😀


Moje cele na rok 2017

1. Zrobić życiową formę 💪
2. Zapisać się na zajęcia boksu 🏆
3. Ukończyć szkołę 🏫
4. Zmienić auto 🚗
5. Kupić motocykl 🚲
6. Znaleźć dobrą pracę 🏢
7. Wyjechać na spontaniczne wakacje 🌞
8. Rozwinąć działalność bloga 🚨



Jakie są Twoje cele na ten rok? Dąż do nich i spełniaj marzenia! Życie jest za krótkie, by wszystkiego sobie odmawiać! Niech to będzie Nasz Rok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz